samedi 20 juin 2009

Bonne fête des pères!!

J'espère que vous êtes parées pour fêter dignement la fête des pères.
I hope you are ready to celebrate Father's Day.

Scrapper Girl Design
Le kit Fatherwood de Scrapper Girl Designs.
Mes pages




Le kit

Vous pouvez acheter le kit (vous obtiendrez les wordarts gratuitement) ici chez Inspiration Lane.Le kit à 2 dollars aujourd'hui seulement!!
You can buy the kit (you will get the wordarts for free) here at Inspiration Lane.The kit is $2 for today only!



Il y a deux autres kits à 2 dollars.
There is 2 others kits for $2.
Bundle Of Joy


Little Artist


Ma page rapide pour vous.
My qp for you.

Un grand merci à NBK qui a réalisé cette preview pour moi :)
A big thank you to NBK who made this gorgeous preview for me :)
Télécharger ici.

Mamrotka
Vous aimez le bleu?Alors ce kit est pour vous!!
Do you love blue?So this kit is perfect for you!!

Le kit I love Blue by Mamrotka.
Mes pages




Le kit

Vous pouvez acheter le kit ici chez ScrapBird, DDR et HM ScrapShop.
You can buy the kit here at ScrapBird, DDR and HM ScrapShop.

Mamrotka a deux freebies pour vous sur son blog.
Mamrotka has 2 freebies for you on her blog.




Ma page rapide pour vous.
My qp for you.

Télécharger ici.

Bon week-end.

1 commentaire:

  1. Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Father's Day Theme post on Jun. 20, 2009. Thanks again.

    RépondreSupprimer